ההשתתפות למוזמנים בלבד

סיפורי לקוחות במפגש עסקים הם חוויות או עדויות של לקוחות שהשתמשו במוצרים או בשירותים של העסק, ומשקפים את הערך שהם חוו. סיפורים אלו מציגים, לעיתים קרובות, כיצד המוצר או השירות פתר בעיה ספציפית, לשם קידום חשיבותם עבור לקוחות פוטנציאליים. המפגש מאפשר לחלוק את הסיפורים הללו, מה שמעודד אמון ותקשורת פתוחה בין בעלי העסקים לבין הלקוחות, ובכך מסייע להדגיש את ההצלחה שהושגה.


  • תאריך:12/11/2024 08:00
  • מיקום שריד, ישראל (מפה)