כשהחלטתי לפתוח מרכז ידע בתחום הייעוץ הארגוני, עשיתי זאת מתוך רצון עמוק לחלוק את הידע והניסיון שצברתי במהלך שנים רבות של עבודה עם ארגונים מגוונים. ראיתי את הצורך ההולך וגובר בכלים ובתובנות שיכולים לסייע לאנשים שאיתם אני עובדת ולקולגות לנווט באתגרים שלפנינו. הבנתי שחיבור בין אנשים, שיעסוק בכישורי הניהול וההובלה שלהם, ושיתוף ברעיונות ותהליכים, יכולים לחולל שינוי אמיתי ולקצר הליכים.
מרכז הידע הוא המקום שבו אני יכולה לשתף בצורה רחבה יותר את ההתלהבות שלי מתחומי הניהול והייעוץ. כן, אני עדיין הולכת לכל עבודת יעוץ עם טונות של סקרנות ומיליוני שאלות לתהליך פיצוח. המטרה שלי היא לקדם תרבות של מצוינות ושיפור מתמיד, ולהעניק למנהלות, מנהלים ואנשי מקצוע את הכלים הדרושים להם כדי להצליח ולעשות את המשימות שלהם תוך בניית שיתופי פעולה טובים.
העשרה בידע מקצועי
חשבתי שזה יהיה מקום מצוין לחלוק את הידע המקצועי, שאספתי עם הזמן. כל אחד יוכל לקחת מה שמדבר אליו. בין אם אלה תובנות חדשות ישנות או כלים מעשיים הניתנים ליישום בעבודת היום יום או בקריירה האישית. אני זוכרת שאחד התהליכים שהכי אהבתי לכתוב עליו והרגשתי סיפוק אדיר הוא הכתיבה על בניית אמנת השרות. לא התוכן שלה, הוא המעניין, אלא התהליך שעברנו ביחד בדרך לגיבוש שכלל בנייה של עמדה מקצועית.
פיתוח מיומנויות מנהיגות וניהול
טיפים זה תמיד עוזר. חשבתי שמרכז הידע יוכל לספק טיפים לפיתוח מיומנויות מנהיגות וניהול. או אולי תיאור של טכניקות ואסטרטגיות לשיפור כישורי מנהיגות, כגון כיצד להניע צוותים בצורה אפקטיבית. לדוגמה, פוסט שיעסוק באסטרטגיה ובטקטיקה ובהבדל ביניהן (מילים שבזמן מלחמה נשמעות לא מעט!) ואיך ניתן באמצעותן להעצים ולבנות השראה והמוטיבציה אצל צוות.
הבנה בתהליכי שינוי
שינוי זה החיים. היכולת להוביל שינויים אפקטיביים היא קריטית להצלחה של כל ארגון בעת הנוכחית. חשוב לי שתדעו שאני מתייחסת לשינוי כפקטור קבוע, ממש עובדת חיים. והייתי שמחה לשתף את נקודת המבט שלי ולספר על ההתנגדויות שפגשתי במהלך הדרך וההתמודדות איתן באמצעות פעילויות תקשורת והדרכה ממוקדות.
פתרון בעיות עסקיות
בסופו של יום, לארגון יש מטרה - וזה לא חשוב אם הוא ארגון ציבורי, עמותה או חברה למטרות רווח. יש תמות שהן משותפות לכולן, בעיקר כאלה הנוגעות לעבדים. כגון איך לחנוך ולא לחנוק עובד, איך לאפשר חופש פעולה לאחר ולהישאר בחיים. זה בדיוק הזמן לעבוד על הגברת שביעות רצון, אולי לעשות סקר כדי לאפיין נושאים שיש לטפל בהם, או עבודת חניכה אישית למנהלים.ות שלוקים בתחום. עוד נדבר על זה בהרחבה.
עדכונים על מגמות חדשות
התעדכנות במגמות חדשות וחדשנות היא חלק בלתי נפרד מההתפתחות המקצועית. לדוגמה, פוסט יכול להציג תהליכים חדשים בתחום ניהול הקשרים עם הלקוחות - כמו פרויקט דאטה במשרד לרווחה ובטחון חברתי שלקחתי בו חלק בשנתיים האחרונות (ונהנתי מכל רגע!).
חיזוק השראה ומוטיבציה
וחשבתי גם לכתוב סיפורי הצלחה שישמשו מקור להשראה ומוטיבציה ויעודדו מנהלים ומנהלות לקחת סיכונים מושכלים ולקבל כישלונות כחלק מתהליך הלמידה
בניית רשת מקצועית
ואחרון חביב, אני רואה את הבלוג מהווה פלטפורמה לחיבור בין אנשי מקצוע. ומזמינה אתכם להתחבר, להגיב ולכתוב לי, בטח אם אתם רואים ערך בעבודה משותפת, בחשיבה על תובנות או בהדהוד חוזר של הרעיונות שלכם אליי ושלי אליכם.
ואם קראתם עד כאן... זה באמת מרשים!
אני מזמינה אותך לשתף במחשבותייך ובמשוב שלכם על התכנים שהוצגו כאן. מעניין אותי לשמוע כיצד המידע הזה השפיע עליך ואילו עוד נושאים מעניינים אותך.
בנוסף, אם יש צורך בליווי מקצועי בחיבור בין אסטרטגיות ארגוניות לביצועים יעילים, או אם יש עניין בהטמעת שינויים שישפרו את תהליכי העבודה ואת התרבות הארגונית אצלך. אני כאן כדי לסייע.
שלך,
שלי